Her på siderne finder du nyttig information om at være kunde hos Forsyningen. Vi har samlet de hyppigst stillede spørgsmål og svar. Hvis ikke du finder svar på dit spørgsmål her, er du altid velkommen til at kontakte os.

    Har du et spørgsmål til dit forbrug eller din regning, så ring til os, tlf. 9829 9000 eller send en mail til kundeservice@forsyningen.dk.

    minForsyning

    På minForsyning kan du følge forbruget på dine ydelser hos Forsyningen. Portalen fungerer ved, at fjernaflæste målere automatisk sender aflæsninger til systemet. Du kan med ca. en dags forsinkelse se det totale årsforbrug, forbruget pr. måned, pr. dag og helt ned til hver time i døgnet.

    Du kan knytte et eller flere kundeforhold til din brugerprofil på minForsyning. På den måde kan du se alle dine kundeforhold hos Forsyningen med samme login.

    Det er vigtigt, at du tager stilling til samtykke om, hvordan Forsyningen må behandle dine personoplysninger, Har du ikke tidligere givet samtykke, får du en meddelelse om dette, når du er inde på portalen. 

    Følg dette link for at logge ind på minForsyning

    Se vejledning til, hvordan du tilføjer flere kundeforhold til din brugerprofil

     

    Vores Elkunder har to kundeforhold

    Hos Forsyningen har vi pr. 1. januar 2021 foretaget en større it-mæssig omlægning af vores afregningssystem, hvor vi opkræver forbrugsafgifterne.

    Er du elkunde hos hos, betyder det for dig, at du fra 1. januar 2021 er oprettet med et selvstændigt kundenummer, der udelukkende vedrører el. Du får derfor en selvstændig regning for el og ikke sammen med de øvrige ydelser som tidligere.

    Denne regning vil automatisk være via

    Betalingsservice - hvis din regning tidligere har været tilmeldt Betalingsservice, bliver den nye regning automatisk tilmeldt.
     
    E-mail - har du tidligere modtaget din regning via mail, får du også den nye regning via mail.
     

     

     

    SMS-service

    SMS-service om driftsforstyrrelser, servicemeddelelser m.m.
    Er du borger i Frederikshavn Kommune, og er dit mobiltelefonnummer offentligt tilgængeligt på fx Krak, er du automatisk omfattet af Forsyningens SMS-service. SMS-service informerer dig med øjebliks varsel i tilfælde af driftsforstyrrelser eller krisesituationer.

    Er dit telefonnummer ikke offentligt tilgængeligt, kan du manuelt melde nummeret til vores løsning i linket nedenfor.

    Du har naturligvis mulighed for at vælge sms-service fra eller fx melde nogle mobilnumre til og andre fra. Det er helt op til dig.

    Har du sommerhus i kommunen, men fast bopæl uden for kommunen, har du mulighed for at melde dit mobilnummer til SMS-service, så du kan blive informeret om driftsforstyrrelser i det område, dit sommerhus er beliggende, eller hvis der skulle opstå en krisesituation.

    Bor du til leje, og betaler du dine forbrugsafgifter til din udlejer, kan du ikke benytte dig af løsningen.


    Tilmeld eller afmeld sms-service

    Tilmeld SMS- og mailservice
    Vælg "Tilmeld", hvis du ønsker at tilknytte et mobilnummer til SMS-service, som ikke er registreret på din bopæl. Her kan du også tilknytte en mailadresse, hvis du også ønsker at få besked via mail.

    Når du tilmelder et mobilnummer til sms-service, skal du have telefonen i nærheden, da der bliver sendt en pinkode til nummeret. Du skal herefter indtaste pinkoden i systemet, inden du kan tilmelde nummeret.

    Afmeld SMS-service
    Vælg "Afmeld", hvis du ønsker at afmelde vores automatiske SMS-service. Vælg også "Afmeld", hvis du har flere mobiltelefoner knyttet til din bopæl, men ikke ønsker alle telefonerne omfattet af SMS-service.

    Giv et praj

    Støder du på et hul i vejen, en fyldt skraldespand på offentlige araler eller et ødelagt vejskilt, så kan du benytte Frederikshavn Kommunes app til iPhone eller Android Giv et praj.

    Hent Giv et praj til iPhone

    Hent Giv et praj til Android

    Oplever du fejl på vejbelysning kan du give os besked direkte via linket nedenfor.

    Indberet fejl på vejbelysning